شاهد ملخص مباراة الترجي والأهلي - الأهلي يعود بانتصار ثمين من أرض الترجي

Alaa Fayzi
Alaa Fayzi

شكرا انا نصراوي

پیش 10 روز
Adam Amr
Adam Amr

Asc 🏆 🏆 t

پیش 22 روز
AHmed GOobej
AHmed GOobej

الحرامية تحشالهم

پیش 26 روز
محمد طوهري
محمد طوهري

أتمنى مواجهه في كأس العالم بين نادي النصر السعودي والأهلي المصري، أبغى اشوف الملك الإفريقي مثل مايقولوا 😂 على حقيقته.

پیش 28 روز
محمد طوهري
محمد طوهري

@نبيل الرفاعى بتؤوول ايه ياهبل، دنت عمرك وكم وامتى شفت الكوره

پیش 16 روز
نبيل الرفاعى
نبيل الرفاعى

@محمد طوهري أقل نادى فى مصر يفوز عليكوا اصلا

پیش 16 روز
محمد طوهري
محمد طوهري

@صل علي النبي خير ان شاء الله، يارب 🤲 نتقابل.

پیش 17 روز
صل علي النبي
صل علي النبي

لو عايز نبعتلك الزمالك ماشي 😉😅

پیش 24 روز
صل علي النبي
صل علي النبي

بلاش يا كبسه احسن الاهلي واعر عليك 👹

پیش 24 روز
للا الالف
للا الالف

الاهلي اخرص المعلق المنحاذ محمد بركات والترجي جاي القاهره علي خازرق

پیش ماه
M O H A M E D - M A N S O U R
M O H A M E D - M A N S O U R

♡ أنــه ❤الأهــلــى❤ يــا ســادة ♡ ღ بــطــل فـــــوق الـــعـــادة ღ العاشرة يا أهلى بأذن الله ✰✰✰✰✰✰✰✰✰⍟

پیش ماه
Mother ABd mnem
Mother ABd mnem

الأهلى فوق الجميع

پیش ماه
ALJOKR TRIKA
ALJOKR TRIKA

معا السلامه خول أفريقيا 4-0 الاهلي الي النهائي 😎

پیش ماه
HAROUN LAVAL
HAROUN LAVAL

باي باي الترشي

پیش ماه
محمد سامي
محمد سامي

عاش يا اهلي يا رب يحميك

پیش ماه
Yosef Eslam
Yosef Eslam

العاشره 💥💯

پیش ماه
Mohammed Maeen
Mohammed Maeen

العاشرة يا اهلى ❤🇪🇬❤

پیش ماه
حرية Freedom
حرية Freedom

وبعدين يروحون كاس العالم ونشوف الفضايح

پیش ماه
صل علي النبي
صل علي النبي

@حرية Freedom ياعسل احنا لعبنا اقوه نادي في العالم وفزوا بس ٢ وطلعنا بطل البرازيل

پیش 24 روز
حرية Freedom
حرية Freedom

@Abdulrahman Gad صحيح بس بدون مستوى

پیش ماه
Abdulrahman Gad
Abdulrahman Gad

الاهلي حصل على مركز الثالث في كأس العالم

پیش ماه
طارق المصري
طارق المصري

الف مبروك يااهلى

پیش ماه
علي ثائر
علي ثائر

مبروك للاهلي

پیش ماه
Flal Phoneمصر عراقه والمصريين تاريخ
Flal Phoneمصر عراقه والمصريين تاريخ

ترجي يا ورشه.... ترجي يا رشوه

پیش ماه
محمد كامل غنيم
محمد كامل غنيم

زملكاوي بس الاهلي بطل أفريقيا هذا العام ان شاء الله

پیش ماه
Shosho Saber
Shosho Saber

لاهلي

پیش ماه
Mohamed Fox
Mohamed Fox

الأهلي فوق الجميع ♥️ أنا أحب النادي الأهلي ♥️ وأنا فخوره اني بشجع النادي الاهلي 🥳😍

پیش ماه
أحمد الغامدي
أحمد الغامدي

الأندية المغاربية لولا جمهورها لأكلت بالأربعة والخمسة لا فن ولا هندسة، على رأي المثل خذوهم بالصوووووووووووووووووت

پیش ماه
أحمد الصغير الصغير
أحمد الصغير الصغير

يا تونس لمي عيالك دا الاهلي مش الزمالك ههههههههه 😂 😂

پیش ماه
Gege TV
Gege TV

👵🏿👵🏿العشرة الطويلة والمواقف اللى بتحصل على مدار فترة زمنيه طويله بتبين حقيقة كل انسان بتبين اصله وبتبين معدنه فى ناس مع الوقت بيدخلو قلبك وبتعرف اد ايه هما جمال من جواهم وبتتمنى انك كنت تقابلهم من زمان وفى ناس بينزلو من نظرك خااالص وحجمهم بيقل لدرجة انهم ممكن يبقو معدين ادامك وماتبقاش شايفهم اصلا👵🏿👵🏿

پیش ماه
Fahad salim Alsyabi
Fahad salim Alsyabi

ان شاءالله الترجي يفوز ويتأهل بكره المصريين

پیش ماه
احمد شكرى
احمد شكرى

على معلول

پیش ماه
احمد شكرى
احمد شكرى

شي نا

پیش ماه
Tik Tok بالعربي
Tik Tok بالعربي

مبروك الاهلي افريقيا مقدما

پیش ماه
احمد الميرى
احمد الميرى

الف مبروك الفوز على المشخييين الترشي

پیش ماه
احمد الميرى
احمد الميرى

مبروك للاهلي الفوز على البربر

پیش ماه
محمود علي
محمود علي

التارشي فريق الدم والذهب هههههههه

پیش ماه
المتألق ابراهيم
المتألق ابراهيم

عقبال ما نفوز في القاهره عليهم في مصر باءذن الله تعالى يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين

پیش ماه
3MORY STAR
3MORY STAR

فزت ولا لسة

پیش ماه
المتألق ابراهيم
المتألق ابراهيم

اللهم امين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين يارب العالمين

پیش ماه
Yazid Yazid
Yazid Yazid

🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

پیش ماه
Flamngo
Flamngo

قال الرسول ﷺ  : كلمتانِ خفيفتانِ على اللِّسانِ حَبِيبَتانِ إلى الرَّحْمَنِ ثقيلتانِ في الميزانِ : سُبحانَ اللهِ وبحَمْدِه سُبحانَ اللهِ العظيمِ

پیش ماه
Abdo Shaban
Abdo Shaban

المفروض الاهلي بعد كده يفكر في انو ياخد كأس العالم والله لو لعبو امام فرق أوروبا بدون خوف وجراه تقدر تفوز

پیش ماه
منوعات ابراهيم الحلواني
منوعات ابراهيم الحلواني

مبروووك يا محمد شريف والاهلي

پیش ماه
ollie T
ollie T

مبروووك للاهلي من زملكاوي

پیش ماه
yassen diab
yassen diab

الاهلي و كفي ي سادة❤❤

پیش ماه
Ahmed Hussien
Ahmed Hussien

❤🦅❤ افريقيا قاره و عاصمتها الأهلي ❤🦅❤

پیش ماه
Ahmed Hussien
Ahmed Hussien

❤🦅❤ افريقيا قاره و عاصمتها الأهلي ❤🦅❤

پیش ماه
Ahmed Hussien
Ahmed Hussien

❤🦅❤ افريقيا قاره و عاصمتها الأهلي ❤🦅❤

پیش ماه
Ahmed Hussien
Ahmed Hussien

❤🦅❤ افريقيا قاره و عاصمتها الأهلي ❤🦅❤

پیش ماه
عبدالحميد الشراكي
عبدالحميد الشراكي

الف مليووووووووووون مبروك للاهلي العالمي

پیش ماه
أحمد راضي
أحمد راضي

ياجماعه حد لاحظ أن الكوره الي صدرها الحارس في الدقيقه 1:30 دخل بيها المرمه

پیش ماه
Slah Mokaadi
Slah Mokaadi

محور الدفاع يعاني سهل الاختراق منذ بداية الموسم و لكن لا حلول ....مدرب ضعيف و إدارة لم تجد مدرب عالمي للترجي ...علاش فريق كبير يضيع بطولات هكذا

پیش ماه
rayan omr
rayan omr

ثواني من وقتك ياغالي سبحان الله 🌹 الحمد لله 🌹 لا إله إلا الله 🌹 الله أكبر 🌹

پیش ماه
The Raghad
The Raghad

اهلا فيكم في قناتي قناتي عباره عن سنابات المشاهير لو حابين تعيدون سناباتهم او راحت عليكم رح تلاقونها هنا واتمنى ان لاتنسو اللايك والشير والسبسكرايب .

پیش ماه
ZOMBIE ACTION
ZOMBIE ACTION

الف مليون مليون مليون مبروك للاهلي.وان شاء الله نشوف الأبطال في كاس العالم للأنديه ويشرفونا.

پیش ماه
طَيْف Taif
طَيْف  Taif

جئت إليكم مشاهدا وأتمنى أن أعود بلايكات وسبسكريبات وتعليقات وهيصة وزمبليطة 😅😅

پیش ماه
محمد احمد
محمد احمد

لا وقال اي عاملين يفته ويقولك هاما أبطال أفريقيا 😂😂😂😂

پیش ماه
Asmaa Fathy
Asmaa Fathy

ولينا ف رادس حكايات احنا النادي الأهلي لو متعرفوش نعرفكم مش عيب يعني🦅❤

پیش ماه
M-Wolf
M-Wolf

روعه ✅✅✅😎❤️👌

پیش ماه
جنة الهذلي
جنة الهذلي

لا إله إلا أنت سبحانك إني كنت من الظالمين 🕋

پیش ماه
نصراوي عالمي
نصراوي عالمي

سبحان الله وبحمده عدد البشر وعدد اوراق الشجر...

پیش ماه
خالد عبدالعزيز
خالد عبدالعزيز

ترجي وزفت مش فالح غير في الموءمرات ويطلع الزمالك وقدام الاهلي يتغلب

پیش ماه
مطبخ ياسمين
مطبخ ياسمين

الف مليون مبروك لعشاق الأهلى مين محبى النادى الأهلى هنا ؟

پیش ماه
مطبخ ياسمين
مطبخ ياسمين

@El Ahly News شكرا ليك

پیش ماه
Nawal Mohamed
Nawal Mohamed

اسمه ايه المعلق دا

پیش ماه
حديث الساعه
حديث الساعه

مليوووووووون مبروووووك لنادي القرن

پیش ماه
Mohand Gaming
Mohand Gaming

أهلاوي ❤️❤️

پیش ماه
Ali 10
Ali 10

ليش اغلب المصريين من الأهلي هدا موعدل فين بقية الفرق

پیش ماه
shit post
shit post

مين قالك ان اغلب المصريين بيشجعو الاهلي .يعني انت داخل في فيديو للأهلي فا اكيد هتلاقي الكومنتات اهلاويه مش هيكونو اسمعلاويه يعني

پیش ماه
Mohamed Gamal
Mohamed Gamal

لان ببساطه الاهلى هو الاكتر شعبيه فى الوطن العربى وكمان بعديه الزمالك وبعدين بقيه الفرق

پیش ماه
وليد القاضي
وليد القاضي

لان النادي الأهلي دوله هو نادي الشعب نادي الفقير والبسطاء ومعظم الشعب المصري بسيط وقنوع

پیش ماه
احمد عبد النبي
احمد عبد النبي

الله اكبر

پیش ماه
احمد عبد النبي
احمد عبد النبي

صلو على الحبيب المصطفى صلى الله عليه وسلم

پیش ماه
Mohamed Fathy
Mohamed Fathy

الاهلي فوق الجميع ❤️اهلاوي وافتخر ❤️

پیش ماه
Ebrahem
Ebrahem

انا اهلاوي وأفتخر دايمآ

پیش ماه
الطريق الي الجنة
الطريق الي الجنة

🔴 ﺟﺎﺭﻱ البحث عن مصلين على محمد وال محمد‎ ███▒▒▒▒▒▒▒٪99👌♥

پیش ماه
Ahmed Sayed
Ahmed Sayed

احلي شئ انهم سلموا علي بعض بعد المباراة ربنا ديمها علينا ونبقي زي الاوروبيين في حته الروح الرياضية

پیش ماه
Ahmed Abdullah
Ahmed Abdullah

يا ناس هو المذيع ده مش عصام الشوالي وله اي يا جدعان

پیش ماه
مؤمن سلام
مؤمن سلام

والبنزرتى قبل الماتش يقولك الترجى اقوى من الأهلى ومنتظرة ف النهائى واافشخ هو والترجى ف ليلة واحدة وكمان ع أرضهم

پیش ماه
طَيْف Taif
طَيْف  Taif

العاشرة يا اهلى *************** تذكر أن أسلوبك هو فن التعامل مع الآخرين .. ويساوي مكانتك، فكلما ارتقى أسلوبك كلّما عَلَت مَكانتك.

پیش ماه
الزتونة في التيك توك
الزتونة في التيك توك

اعملولي فولو هنزل الحاجات الحلوه المفيده المسليه بتاعه التيك توك وبسسس ، اللي هيتفرج هيتبسط من غير ابتذال ، احنا عندنا الزتووونه بتاعه التيك توك 😉 فولو ولايك علشان هننزل فيديوهات كتير الفتره الجايه ♥️♥️

پیش ماه
کامل حسین
کامل حسین

اول مره

پیش ماه
Mohamed Elsawhle
Mohamed Elsawhle

جميلي جدا

پیش ماه
Sozy Mohamed
Sozy Mohamed

بقولكم اي مش عاوزة افتح الترند تاني الاقي حاجه تخص الماتش خالص 🤫

پیش ماه
Issam Gharbi
Issam Gharbi

آلأهلي في آلمباراة هاذي كانت منظمة أكثر منا فآلحقيقة و كآلعادة أهداف آلأهلي كلها كانت بآلحظ بعكسنا أحنا إلي أهدافنا في آلأهلي كلها كانت بتكتيك و بأهداف عالمية تدرس

پیش ماه
Issam Gharbi
Issam Gharbi

@Mahmoud Muhammad و آلعكس هو آلصحيح آلأهلي عندما تربح آلترجي و قتها آلترجي كان فيه غيابات كثيرة جراء آلإصابات و يضطرونا بآللعب بآلفريق آلثاني آلأقل خبرة لأن دكة آلترجي ليست كدكت آلأهلي آلثرية بآلاعبين ذو قيمة عالية و كل آلمباريات آلذي خسرها آلترجي ضد آلأهلي كانت كذلك لذلك آلسبب فنحن لسنا محظوظين مع آلأهلي نظرًا للخبرة آلكبيرة آلتي يمتلكها فريقكم و حسن إختيارات إدارة آلأهلي للاعبين من طينة خاصة ليسوا كآلاعبين آلذين إختارهم آلترجي و آللذين هم كانت قيمتهم محدودة و ليسوا في قيمة لاعبي آلأهلي و لأن آلأهلي كذلك أكبر من آلترجي بفارق 12 سنة لأن آلترجي تأسس عام 1919 أما آلأهلي ففي سنة 1907 خبرة كبيرة يمتلكها فريقكم على فريقنا و رغم ذلك فإننا إنتصرنا عليه في عدت مرات لأنه من آلصعب على أي فريق في آلحقيقة بأن ينتصر على فريق أكبر منه بذلك آلفارق من آلسنين بأن ينتصر عليه في نهائي قاري بثلاثة صفر ونحن إنتصرنا و هذا هو في آلحقيقة آلذي يتميز به فريقنا كذلك بأنه لا يعرف آلمستحيل و آلمستحيل ليس ترجياًّ وهكذا أصبحنا نحن نقول في تونس لكثرة إنجازات آلترجي حتى ولو كانت بعضها بمستحيلات ولكن حققناها.

پیش 11 روز
Mahmoud Muhammad
Mahmoud Muhammad

@Issam Gharbi حبيبى مع احترامى ليك وللترجى انت طول عمرك بتخسر من الاهلى اصلا بالعكس انت اللي مبتكسبش الاهلى الا لو كان عنده غيابات وارجع للتاريخ وتأكد

پیش 11 روز
Issam Gharbi
Issam Gharbi

@Mahmoud Muhammad لا آلأهلي محظوظة إلي مالعبنالهاش بلعبنا آلأقوى و إلا آلمباراة كان فيها كلام آخر

پیش 11 روز
Mahmoud Muhammad
Mahmoud Muhammad

بالعكس الترجى اللي محظوظ انه خسر بهدف واحد فقط

پیش ماه
Mostafa Ghareeb
Mostafa Ghareeb

صياااحك طرب ي نرم 🙂🙂 بركبك في ملعبك طول عمري ريح ع جنب

پیش ماه
Issam Gharbi
Issam Gharbi

يامعين آلشعباني يامسطك علاه مادخلتش آلدربالي لاعب آلخبرة من بداية آلماتش و آلاعبين آلحاليين فآلحقيقة ماهمش في قيمة آلترجي و عراقتو بربي ماعادش تنتدبو لاعبين مآلبرا أحنا خاطر لمكشخين بآلذات قوتنا كي يكونوا لاعبينا إلكل من تونس و بآلضبط أولاد آلفريق إلي وقتها نوليو نربحو أي فريق قدامنا وهذا كي نوليو نلعبو بآلڤرينتة و عآلمريول و هي هي و رجعتو لكلامي كي قلت قبل بقاء معين آلشعباني في آلفريق راهو باش يدخلنا في حيط و هذا إلي حدث

پیش ماه
To ReĐa
To ReĐa

🇮🇶❤

پیش ماه
Blue sea
Blue sea

انا مش عارف الأهلاوية فرحانين اوي كدة ليه في ايه جدعان ده هو الطبيعي ع فكرة الاهلي بيفشخ الترجي في رادس علطول يعني عادة و الاهلي متعود ع كدة دائما المفروض نكون زعلانين لان الاهلي كان ممكن يخلص الماتش ٣ - صفر مرتاح

پیش ماه
Hosam MOhamed'74
Hosam MOhamed'74

1:43 محدش خد باله انه جاب الكور من ورا الخط والكورة عدت بكاملها

پیش ماه
Mahmoud Muhammad
Mahmoud Muhammad

@Hosam MOhamed'74 مهو يسطا حكم الفار واللعب شغال بيبقى قاعد يشوفها لو فيها شك هيرجع الحكم يشوفها لو اكيد جول هيقوله جول والحكم هيحسبها من غير ما يرجع لو اكيد مش جول هيمشى اللعب وانا عدتها سلو موشن ووقفت الفيديو اكتر من مرة والكورة معدتش الصراحة ركز فيها كده هتلاقيه هو جوه لكن الكورة على الخط او بمعنى اصح جزء منها جوه لكن مدخلتش بكامل محيطها

پیش ماه
Hosam MOhamed'74
Hosam MOhamed'74

@Mahmoud Muhammad يسطا هات الدقيقة 1:44 ووقف وشوفها يسطا ده موقفوش حتي الڤار يشوفها ويقول القرار ده كملو لعب عادي

پیش ماه
Mahmoud Muhammad
Mahmoud Muhammad

لا مدخلتش بكامل محيطها

پیش ماه
ZEZO ELNOBY
ZEZO ELNOBY

هو بدري مضربش ليه

پیش ماه
معلومة في مينيت | Information in Minute
معلومة في مينيت | Information in Minute

بتمنى ليكم والسعادة

پیش ماه
Mix Videos
Mix Videos

ربنااا يوفق كل طالب ربنااا يوفقنااا جميعااا ويرزقناااا بمجموع تدمع له العين بسبب توفيق ربنااا لينااا 🧡🧡🧡☕اللهم امين ياارب العالمين والصلاه والسلام على اشرف المرسلين سيدنا محمد عليه افضل الصلاه والسلام ♥️♥️ MahrOus👷

پیش ماه
عبد الرحمن عاطف
عبد الرحمن عاطف

بي ان مابتطلعش ترند غير من ماتشات الأهلي

پیش ماه
mohamed abdelnasser - ناصوور
mohamed abdelnasser - ناصوور

في حد هنا من متابعيني وجمهوري فاكرني!! واحشني جدا والله انا بعتذرلكم جدا بس القناة الأساسية اتسرقت وكل مجهودي راح 🥺 دي قناتي التانية وربنا يكرمني واقدر اسعدكم زي الاول بحبكو😍😍

پیش ماه
OldSchool Football FPLفانتازى
OldSchool Football FPLفانتازى

وائل جمعه قبل الماتش كان بيعيط و يقولك الغاز أثر علي الاهلي و الترجي متعرضش للغاز 😜 عقلية اهلاوى فعلا فرقتين اقذر من بعض

پیش ماه
Mahmoud Muhammad
Mahmoud Muhammad

انت مريض يابنى؟؟😹😹😹طالما متعرفش ان فعلا كلامه صح لان لعيبة الترجى منزلتش الملعب تسخن عشان كانت عارفة ان ده هيحصل داخل تتحفنا بجهلك ليه ؟؟؟ ارحمنا يا رب من العقليات التعبانة دى

پیش ماه
EGYPT
EGYPT

بس ياخصاله الفرق😂😂

پیش ماه
Mohamed Farouk
Mohamed Farouk

صلوا علي الحبيب المصطفى

پیش ماه
محمد سماسيرى
محمد سماسيرى

الأهلى ملك القارة

پیش ماه
Be Optimistic
Be Optimistic

لوهلة اعتقدت ان المعلق الشوالي ؟؟؟ لكن انتبهت انه ليس هو ما اسم المعلق لو سمحتم ؟؟؟

پیش ماه
Ahmed Gaber AG7
Ahmed Gaber AG7

محمد بركات اخي

پیش ماه
Ahmed Gaber AG7
Ahmed Gaber AG7

محمد بركات اخي

پیش ماه
عبدالله السيد
عبدالله السيد

الاهلي ضيع فوز كبير علي الترجي وباذن الله في العوده شيئ اخر مع تواجد جمهور الاهلي وسنفوز باسكور باذن الله الاهلي يعطي تحذير لكل من يفكر في الفوز باللقب

پیش ماه
Abd El Rarman Mosa
Abd El Rarman Mosa

البطوله للأهلي إن شاء الله ❤️❤️

پیش ماه
Medoo Ahmedd
Medoo Ahmedd

تمر ينزل من النخلة الاهلي جالك ي ابو شخه 🔥

پیش ماه
kiko
kiko

فوز متوقع لغول افريقيا الحقيقى العملاق الاهلى كالعادة الاهلى لايرحم الفرق الصغيرة

پیش ماه
كربستان
كربستان

الاهلي فوق الجميع

پیش ماه
mohamed mannani
mohamed mannani

يبدو أن الوداد كبح جماح الكولسة داخل الكاف. تكافؤ الفرص. الميزان الميزان اه ياوين الميزان على قول مجموعة ناس الغيوان العالمية.

پیش ماه
قرآن كريم A7_QR
 قرآن كريم  A7_QR

قال رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم ( مَنْ قَالَ سُبْحَانَ اللَّهِ وَبِحَمْدِهِ فِي يَوْمٍ مِائَةَ مَرَّةٍ حُطَّتْ خَطَايَاهُ وَإِنْ كَانَتْ مِثْلَ زَبَدِ الْبَحْرِ)

پیش ماه
Jake Toni
Jake Toni

الاهلى هو النادى الاوربى فى القارة السمراء ❤🦅

پیش ماه
FAM_NEWS
FAM_NEWS

Taraji ya dawla ❤️❤️❤️❤️💛💛🖤🖤

پیش ماه
مصر Egypt
مصر Egypt

زملكاوى وكنت أشجع الأهلى بحراره وحماس وحب لأننى فى البدايه والنهايه مصرى 🇪🇬والأهلى يمثل مصر 🇪🇬والمصريين بمختلف إنتمآتهم الرياضيه وأتمنى له تحقيق اللقب رقم 10

پیش ماه
عيد عبد الرازق
عيد عبد الرازق

@مصر Egypt مهما تعملو قلبكم اسود من الفحم

پیش 2 روز
مصر Egypt
مصر Egypt

@عيد عبد الرازق.. لأن قلبك أسود ونيتك مش صافيه

پیش 20 روز
عيد عبد الرازق
عيد عبد الرازق

كزب

پیش 20 روز
ikreoo
ikreoo

@Bourgda Malk أخي اقصد طريقة لعب فرق شمال افريقيا ثقيلة دم باستثناء الانديه المغربية

پیش ماه
Bourgda Malk
Bourgda Malk

@ikreoo دمك اثقل من افريقيا كلها وليس من اهلنا في شمال افريقيا

پیش ماه
شقه apartment
شقه apartment

احسنت النشر 😍 عندي شقق ببلاش بمقدم مبسط جدا

پیش ماه
خالد خليو
خالد خليو

الحمدلله علي نعمة الأهلي

پیش ماه
صـحـبـه إلــي الجــنـه
صـحـبـه إلــي الجــنـه

أنا بحكي قصص الأنبياء و تحفيظ القرآن الكريم و نشر سوره و تفسيرها و بدون إعلانات لتكون ثوابها صدقه جاريه ❤️

پیش ماه
Ahmed aboelgoud Soliman
Ahmed aboelgoud Soliman

استغفر الله العظيم واتوب اليه

پیش ماه
Umar Muhammed
Umar Muhammed

اللهم صل على سيدنا محمد

پیش ماه

بعد

💍 بنات يوتيوبرز يبغوا يتزوجوني

11:57

💍 بنات يوتيوبرز يبغوا يتزوجوني

Osama Marwah I اسامة مروة

بازدید 981K

💍 بنات يوتيوبرز يبغوا يتزوجوني

11:57

💍 بنات يوتيوبرز يبغوا يتزوجوني

Osama Marwah I اسامة مروة

بازدید 981K